۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۲۳۵۰

انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی و پیروی از ولایت فقیه به ثمر نشست

امام جمعه موقت بلداجی درمراسم دیدار با خانوده دانش آموز شهید فخرالدین صالحی گفت : ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و شهادت‌طلبی را از نعمت ولایت فقیه دانست.
انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی و پیروی از ولایت فقیه به ثمر نشست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر  مراسم دیدار با خانواده دانش آموز بسیجی شهید سید فخر الدین صالحی با حضور پرسنل وریاست اداره آموزش و پرورش بلداجی و امام جمعه موقت شهر بلداجی در منزل خانواده شهید برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین صالحی امام جمعه موقت شهر بلداجی ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب باید در بین مردم زنده نگه داشته شود زیرا شهدای انقلاب حماسه ایی بزرگ را خلق کردند. امروز عزت، عظمت، کشور را مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های مردم عزیزمان هستیم، زیرا انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی و پیروی از ولایت حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست.

وی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و شهادت‌طلبی را از نعمت ولایت فقیه دانست و متذکر شد: مردم ما با پیروی از ولایت فقیه و با حضور در همه صحنه‌ها و راهپیمایی‌ها ثابت نموده‌اند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه هستند .

صالحی همچنین افزود:تبیین وشناساندن ابعاداین جریان به دانش آموزان و نسل امروز از اهمیت ویژه ایی برخورار است زیرا اولین بار یک کشور مسلمان به طور موفقیت آمیز و نثار خون های فراوان توانست قدرت های بزرگ را به مبارزه طلبد و آنان را تحقیر کرد و به منافع مادی شان خسارت وارد آورد .

در این مراسم از خانواده شهید دلجویی و قدردانی به عمل آمد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۰:۵۷

21 Jan 2020